Wychodząc z założenia, że poziom zadowolenia
Klientów zależy od kompetencji naszych pracowników oraz od naszego potencjału technicznego,
realizujemy powyższe cele strategiczne poprzez:
- Elastyczność i dostosowywanie się
do specjalnych wymaga ń swoich klientów
z różnych branż gospodarki - Maksymalnie staranny sposób obchodzenia się
z towarem - Korzystanie wyłącznie z dostawców i usługodawców
gwarant ujących dostawy oraz usługi
zgodne z naszymi wymaganiami jakościowymi - Doskonalenie procesów realizacji usług
poprzez konsekwentny rozwój infrastruktury
technicznej oraz zwiększanie zastosowania
techniki informatyc znej - RZETELNE PRZEPROWADZENIE PROCESU
REKLAMACYJNEGO - Stosowanie określonego system u
pozyskiwania , szkolenia i oceny pracowników - Poszukiwanie i wdrażanie metod doskonalenia
organizacji pracy
W ramach niniejszej polityki Zarząd firmy ustala corocznie szczegółowe cele operacyjne dotyczące jakości. Cały personel firmy zna i stosuje niniejszą politykę oraz zasady zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością oraz spełniania wymagań normy EN ISO 9001:2008 i obowiązujących przepisów.
Zarząd firmy deklaruje, że w dalszym ciągu będzie dokładać starań i środków, aby niniejsza polityka była w pełni realizowana.
Paul Schockemöhle Logistics Polska Sp. z o.o. chce być wiarygodnym dostawcą usług transportowych, spedycji , magazynowania i logistyki.
Paul Schockemöhle Logistics Polska Sp. z o.o. w trosce o zaufanie, jakim obdarzają nas klienci oraz o wizerunku
- Reagowanie na zmieniające się potrzeby i rosnące wymagania naszych klientów
- Przestrzeganie uzgodnionych terminów
realizacji i wysokiej staranności realizacji
usług, a dzięki temu osiągnięcie wysokiego
poziomu zadowolenia klientów - Stałe spełnianie przepisów prawnych dotyczących świadczonych usług
Pobierz - Polityka bezpieczeństwa żywności
DIN EN ISO 9001:2015
DIN EN ISO 22000:2018
Złoty Laur Umiejętności i Kompetencji w kategorii "Załoga wspólny sukces".
Kapituła Laurów Umiejętności i Kompetencji.
Srebrny Laur Umiejętności i Kompetencji w kategorii "Udana inwestycja".
Kapituła Laurów Umiejętności i Kompetencji.
Gazele Biznesu 2015
16 Edycja rankingu najbardziej
dynamicznych małych i średnich firm.
Gazele Biznesu 2019
XX Edycja rankingu najbardziej dynamicznych Małych i średnich firm
Rzetelna firma.
Program pod patronatem Krajowego Rejestru Długów