Wychodząc z założenia, że poziom zadowolenia
Klientów zależy od kompetencji naszych pracowników oraz od naszego potencjału technicznego,
realizujemy powyższe cele strategiczne poprzez:

  1. Elastyczność i dostosowywanie się
    do specjalnych wymaga ń swoich klientów
    z różnych branż gospodarki
  2. Maksymalnie staranny sposób obchodzenia się
    z towarem
  3. Korzystanie wyłącznie z dostawców i usługodawców
    gwarant ujących dostawy oraz usługi
    zgodne z naszymi wymaganiami jakościowymi
  4. Doskonalenie procesów realizacji usług
    poprzez konsekwentny rozwój infrastruktury
    technicznej oraz zwiększanie zastosowania
    techniki informatyc znej
  5. RZETELNE PRZEPROWADZENIE PROCESU
    REKLAMACYJNEGO
  6. Stosowanie określonego system u
    pozyskiwania , szkolenia i oceny pracowników
  7. Poszukiwanie i wdrażanie metod doskonalenia
    organizacji pracy

W ramach niniejszej polityki Zarząd firmy ustala corocznie szczegółowe cele operacyjne dotyczące jakości. Cały personel firmy zna i stosuje niniejszą politykę oraz zasady zawarte w Księdze Jakości i towarzyszącej dokumentacji.
Zobowiązujemy się do ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością oraz spełniania wymagań normy EN ISO 9001:2008 i obowiązujących przepisów.
Zarząd firmy deklaruje, że w dalszym ciągu będzie dokładać starań i środków, aby niniejsza polityka była w pełni realizowana. 

Paul Schockemöhle Logistics Polska Sp. z o.o. chce być wiarygodnym dostawcą usług transportowych, spedycji , magazynowania i logistyki.

Paul Schockemöhle Logistics Polska Sp. z o.o. w trosce o zaufanie, jakim obdarzają nas klienci oraz o wizerunku

  1. Reagowanie na zmieniające się potrzeby i rosnące wymagania naszych klientów
  2. Przestrzeganie uzgodnionych terminów
    realizacji i wysokiej staranności realizacji
    usług, a dzięki temu osiągnięcie wysokiego
    poziomu zadowolenia klientów
  3. Stałe spełnianie przepisów prawnych dotyczących świadczonych usług

DIN EN ISO 9001:2008

Pobierz certyfikat

DIN EN ISO 2200:2005

Pobierz certyfikat

Złoty Laur Umiejętności i Kompetencji w kategorii "Załoga wspólny sukces".
Kapituła Laurów Umiejętności i Kompetencji.

Srebrny Laur Umiejętności i Kompetencji w kategorii "Udana inwestycja".
Kapituła Laurów Umiejętności i Kompetencji.

Gazele Biznesu 2015
16 Edycja rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich firm.


Rzetelna firma.
Program pod patronatem Krajowego Rejestru Długów